19 Mayıs 2014 Pazartesi

Pişiriyorum

Pişiriyorum,
Hergün hergün ,
Usanmadan,
Sorgulamadan,

Bazen ,

Bazen acılarımı katıyorum sıfırlarcasına yemeğim'e ...

Bazen umutlarımı,
Alınırsa içinden diye korka korka
Katıyorum içine tüm hayallerimi,,,

Sonra pişiriyorum
Bazen de güle oynaya,
Tüm sevinçlerimi katıyorum içine

Bazense buharından uçup kaçacak diye kapatıyorum kapağını tencerenin..

Ama Pişiriyorum

Yiyen olsun olmasın
İçinden 

"Artsın eksilmesin "
Diye dualar ediyorum

Ellerine sağlıklar duyulsun,
Ya da tuzu çok olmuş denilsin 
Varsın olsun

Pişiriyorum

İster yenilsin ,

isterse oturup kendim
Tüm içine kattıklarımı içime katarak yiyeyim..

Zaman zaman düşünüyorum

Sevdiğinin elinde zehir olsa içilesi,

Çiğ tavuk yenilesi günler çoktan tükenmiş benim gibi..

Rahatlıyorum,

Tek başına koca bir ordu değilim ki ben diyorum

Elimden bu kadarı geliyor hayat
Sana da sonsuz şükürler olsun Yarab

İşte o yüzden 
Pişiriyorum

Sevil Akın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder