18 Mayıs 2014 Pazar

Adam III

Düşümde adam ,
Şimdilerde düşümde bile korkar  oldum seni kaybetmekten..

Yastığımda ,
tenimde kokunda yok üstelik

Hiç tanıdık değil ki elllerin bedenime...

Özlediğim ,
Beklediğim,
Adam senken üstelik..

Adım atman lazım diyorsun ya adam
Bilmiyorsun işte bilemiyorsun..

kaybolurum,
Yok olurum ,
düşerim adam 
Anlıyormusun?

Adım atsam
Benliğimden 
Kimliğimden
Daha neler veririm?
Kaldı ki,,,
Gücüm kalsa ,
Adım atsam da adam,
Bana gelen ,
Beni sevmez...
Benim sevmemden fazla .

Sen yine de suçlama kendini adam
Sencil değil ki bu ağrılar

Hem Kimselere yükleyecek kadar ağır değil ki yüreğime bu sancılar.

Alışkın bünyem adam
Daha büyüklerini göğüsledim ben
Daha kocaman kocaman kayaları otutturdum göğsümün tam ortasına..

Soluğum yettiğince,
Dünya döndüğünce dedim hep

Herşeyi affederim de 

O son gün gelip çattığın da
O kocaman kırıklıklar varya;

Hepsi toplanırda yüreğime batarsa diye korkarım 

Batarsa yüreğime affederim belki

Unutmadığım tüm kırgınlıklarımı 

affederim

Ama şimdi değil
Yakınlarda hiç değil

Çünkü adam ;
Daha seni sevmelere yeni başladım
Öyle güzel temizliyorsun ki ruhumu
Kinden, nefretten uzak
Umutsuzluğuma destek çıraklar yolladın gönlüme
Kalfaydım usta oldum sayende 

Şimdi değil adam ama 
Sensizliğin son bulursa o zaman
Salıp göndereceğim
Acılara sardığım kırıklıklarımı ..

Beklermisin adam ? 
Sevil akın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder