18 Mayıs 2014 Pazar

Adam II

Belki  seni ÇOK  özlerim adam ÇOK özlerim
Belki de özlemekten korkarım seni deliler gibi ..
Korkunun ecele faydasımı var
İnadına özlerim belki de seni
Tıpkı şuanda olduğu gibi

Bil ki işte eninde sonunda özlerim be adam !

Şimdi bırakıp gittin ya kırlangıcını
Özleminle Hasta olur diye korkarım bu kırlangıç

Hem Gittin de ,daha da mı kapattı bu İstanbul bana kapılarını?
Senin şehrin de ,benim şehrim de ,bizim şehrimizde biliyorum daha rahat nefes alırım

Şimdi sana bakamıyorum ya adam ,
Hani ilkandada hiç bakamamıştım da
Ölüyorum ,,hatta hatta  başka bir dünyaya göç ediyorum sanmıştım
Oysa gözümü kapattığımda yüzün tamda karşımda adam
Tamda karşımda!
Eskimesin beni güldüren gülüşün hafızamdan silinmesin istiyorum

Bu büyük heyecanı ,mutluluğu yaşatan,
 bu gönlün adam ,
bu gönlün
Yüreğimdeki kırlangıcı öldürmesin
Çünkü ;
Tuttun ellerimden de taaaa göklere çıkardın beni...
Adımı sevdim söylediğinde
Canımı sevdim Can dediğinde
Seni sensiz sevmedim ben adam
Seni sen varken sevdim
Bizi biraraya geldiğimizde sevdim

Dakikalar geçiyor
biraz daha biraz daha uzaklaşıyorsun adam
Sana gitme diyemiyorum
Üstelik seninle de gelemiyorum
Hep iyi ol adam
Hep hep hep iyi ol
Mutlu ol
Beni mutlu ettiğin kadar

Sevil akın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder