24 Mayıs 2014 Cumartesi

Adam IV


Üşüdüm çok adam ,
Sonra yandım da ,anlamadım

Anladıklarımı adam
En çok onları anlatamadım 

Söylesemde, düşünmedim
Düşünsem de dile getiremedim

Ağladım ağladım da ,
En çok Susmalarım görüldü adam

Anlatıklarım hep yarım kaldı ,
Duyduklarımsa hep kanattı..

Üzüntümü attım da içime içime yıllarca ,
Sadece seninle ,sadece bizimle yendim çaresizliklerimi 

İyi geldin be adam 
Soluksuzluklarıma ,ciğerlerime .

Düşlerimde adam ,
düşlerimde aradım huzuru mutluluğu

Oysa Uyumaya korktuğum kabuslarımda vardı ,
Hep ama hep karaydı, kapkaraydı 

Çoktu adam, çoktu 
Hüzünlerim yüreğime dokundu
Yerine dolduracak huzurlarsa hiç yoktu ..

Meğer düşlerimde değil ,senin gülüşlerindeymiş huzurum ..

Rüya gibi günler gelecek deselerdi
İnanmazdım adam inanamazdım ki..

Önüme çıkamadığın ne çok yıllar geçmiş,
karşılaşamadığımız sokaklardan ne çok geçmişiz..

Sensizliğinde ,Dayanamadığım ne çok şey var adam,

Saatlere sığdıramadığım ne çok dert var,

Anlattıkça boğuluyorken adam ,
Anlatmasam da dinlemeyi isteyen "sen" varsın 

"Gitme "diyorsun ya bana 
"Şimdi gitme ..."
"Şimdi hazır değilim "diyorsun 
"Zamanı değil "diyorsun ..

Peki ,Ne zaman adam sana varışlarım?
Ne zaman ki senden ayrılışlarım?

Özledim adam ..
24 saat geçsede özledim 

Saat kaç oldu adam ?
Kaç dakika daha seninleyim ? 

Gidemediğim yerler çok uzak be adam..çok uzak..

Gidemediğim gibi kalamıyorum da

Kalamadığım yetmiyor da
Şimdilerde Senin özlemlerin bende kalıyor 

Sevil Akın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder