18 Mayıs 2014 Pazar

Adam

Anlatamadıklarım var adam ;
hem kendime ,
hem sana..
Söyleyemediklerim var ...
sonra dilimin ucuna gelip gelipte birtürlü dile getiremediklerim....
Hüzünlerim var adam 
herkesin kararındada benim biraz abartılı hüzünlerim var..
Adını koyamıyorum ,
 anlatamıyorum ,
anlatsam ,,,sevinçlerim azalacak diye korktuğum hüzünlerim var..
Denizlerim var adam ;
Bana uzak denizlerim..
Gözlerin gibi renkli,
Yüreğin gibi temiz ve berrak ,
Sözlerin kadar keyifli denizlerim var ama kimse yokken gidemediğim ,,,
tek kaldığımda dalgasını bile izleyemediğim..
Ha bu aralar  Martılarım da var adam ..
onlar bile birşey demiyor bana ,
Varsa yoksa uçuyorlar tepemde
 ne senden haber getirecek güçleri kalmıışşş;
Ne benden sana söz uçuracak kadar dermanları ...
Kısacası ADAM bana CAN diyen sana;
Anlatacak hem uzun cümlelerim var,
Hem de anlatmaya dair korkularım...
Ne sana sarılışımın adı konulur,
Ne bana hasretinin çözümü bulunur...
Yüreğimin üstünde ki bu kırlangıç adam ,
Sen söyle kanat çırpmaktan ne zaman yorulur?
Sevdiğim kadar seviliyormuyum adam?
Gördüğüm kadar görünüyormuyum?
Adımın anlamı gibi sevilensem, layıksam,
Neden hep üzülüyorum??
Soruların cevapları kimdeyse ,
Yıllardır cevap alınmıyor
duyulmuyorum ki adam..

dağları aşıp ,bulutlardan uçup gelsen
Derdime derman ,yarama çare olsan
Yutkunup ta içime akan yaşlarımı bilsen,
Çarem olabilirmisin Adam
İçimde ki heyecan ya biterse diye neden korkuyorum?
Neden senden haber bekliyorum
Bil adam ,duy adam ,gör adam
Ben yavaş yavaş tükeniyorum...
Sevil akın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder