25 Aralık 2014 Perşembe

Siz hepiniz .. Ben tek


aldım kalemi elime,
bir kalem en fazla kaç kez ele alınabilirse işte
bir yaraya en fazla kaç kez dikiş atılabilirse o kadar dikiş atarak
yazdım bağıra bağıra;
"siz hepiniz, ben tek!"
okumadınız.
dikişlerim bir kez daha attı
yüzünüze sıçrayan kandan utanmadınız.

**

siz hiç uçurum yuttunuz mu?
bir uçurumu yutmak, o uçurumdan atlamaktan daha zordur; bildim.
ben hep en zora maruz kaldım
çok yağdım, henüz dindim.
”keza bir kazaya kurban gitsem; mazeretimdin.
beni hep sıradışı bi kadın olarak bildin.
haklıydın.
benim kalbim damarlarıma kan pompalamazdı, damarlarım kalbime kan pompalardı örneğin.
seni sürünerek terk etsem, koşarak dönerdim.
ellerimde ayva çiçeği;
nar vermesini beklerdim.”
diyemedim.

uykusunda düşer gibi olur ya insan
ben hiç bu yüzden irkilmedim
düşmek; benim icra edebildiğim tek mesleğim.
tutmak sizin sağlam fobiniz, fobiniz tek ortak noktanız.
tanrım!
ellerimde arnavut kaldırımları
birinizin çıkıp şarkı söylemesini bekledim.
beklerken şiir okudum, edebiyat tükendi.

hatalıydınız, aradım; açmadınız.
yazdım, okumadınız.
sinyal verdim, düş verdim, yüz verdim, aşk verdim; almadınız.
ağlayan bi kadın susturulmaz ki, dedim; anlamadınız.
beni susturdunuz, ağlamadınız.
içinizi bilmiyordum, hiç anlatmadınız.
bazen af dilediniz, yalvardınız.
daha ölümcül darbeler vermek için gelmiş olabileceğinizi hesaba katamadım; kapıyı açtım.
size alıştım
kahretsin!
yarı yolda bıraktınız sesimi, elimi, gözlerimi, beni, hep beni, tümüyle beni.
ıslık çaldım arkanızdan,
ağrılıydım,
çok bağırdım,
sesim kısıldı; duymadınız.

şimdi bir yaraya en fazla kaç kez dikiş atılabilirse, yeniden
atarak
dişlerimi sıka sıka
düşlerimi düşürdüğünüz bu gece
kalemi aldım elime
bu kez okusanız da, okumasanız da canınız cehenneme:


SİZ HEPİNİZ, BEN TEK!"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder