26 Aralık 2014 Cuma

İkimizin yüzünden

Bütün bu başımıza gelenler ,
  Sırf İkimizin yüzünden.
Şimdi dert etmeyeyim de neyleyeyim yar?

  Seni seveyim derken ,
Kendimden oluyorum 

Gel seni benden al yar
Gel seni benden al !

  Ben beni kaybetmişken ,
Bensiz "Seni " neyleyeyim ?

Sana yetecek gücüm kalmadı,
 Hem Yürüyecek yolum,
Göreceğim düşüm de kalmadı.

  Bütün bu başımıza gelenler
Hep İkimizin yüzünden

  Suçlarını al içime hapsolan kederlerimden
Tek başına taşıyamıyorum ki ey yar!

   Dilimdeki kelimelerimden,
Yüreğimde ki düğümlerimden al.

  Diyemediğim sırlarımı ,
Susamadığım ağlayışlarımdan al.

  Hafiflet biraz dertlerimi,
İçime gömdüğüm elemlerimden al!

  Tut gecenin kör ettiği yerlerden ,
Azda olsa karanlığımdan al !

  Tek başına bu yükü taşıyamıyorum ki ey yar!
Gel bu "seni "benden al 

  Ezilen, kanayan ,acıtan yaralarımdan al
Acıttığın yerlerden biraz bırak ki,
  Seni geri istemeyeyim ey yar
    

     Elimi yakışından al,
Benden kaçışından al,
  Bunca Sevmeye alışık değilim ben 
Sana yetişmeyen sevgim hariç
  Senin olanları al yar!

Zor geliyor ,
Dünya artık dar geliyor,
  Hiçkimsemken herşeyim olan gel "seni " al

Bu başımıza gelenler 
Hep  İkimizin yüzünden 

Tek kalayım ,
  Yok olayım,
Kahrolayım,
Gel seni al !
  Bırakma bende ..

  Sevil akın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder