7 Eylül 2014 Pazar

Kuş

"Bende bir aşk var ,
Onu hep yanlış kalplere bıraktım ...

Bende bir ask var ,
Onu soğuk yataklarda harcadım...

Tutuk dileğimi neden köksüz ağaçlara adadım ...

Bende bir ask var ,
Onu hep kırık yelkenlere bağladım...

Senin gökyüzünde benim yerim yoktu !
Kuru dallarında kanatlarım kırılıp koptu ..
Senin toprağında benim evim yoktu !
Kader ayrı sondu, 
yazdığı son hikâye buydu..

Yanlış yerde geziyor bu kuş 
Bu yüzden yalnız uçuyor bu kuş..

Beklediğim biri var ..
O sen değilsin yazık ki anladım, 
bir yudum sevgin var ..
Neden hep kötü rüyalarda uyandım

Bende bir kalp var,
Onu en ucuz romanlarda harcadım ..

Bende bir aşk var ,
Onu hep yanlış kalplere bıraktım..

Senin gökyüzünde benim yerim yoktu !
Kuru dallarında kanatlarım kırılıp koptu !
Senin toprağında benim evim yoktu !
Kader ayrı sondu, 
yazdığı son hikâye buydu...

Yanlış yerde geziyor bu kuş 
Bu yüzden yalnız uçuyor bu kuş.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder