21 Kasım 2014 Cuma

Sana yazıyorum sana
Okuyamasan da 
Göremesen de
Bende ki kıymetini bilemesen de
Sana yazıyorum sana

Adını dile getirmek istemediğim
Hayaline dalmayı düşünemediğim
Düşlerim de kabus bildiğim
Ömrüme ömür seçemediğim
Uyanıp kanter içinde bulamadığım

Nefeslerimin sebebi
Yüreğimin acısı
Kopartıp söküp atamadığım

Yorgunluklarımın ,
kırgınlıklarımın,
Susuşlarımın başrolü 
Sana yazıyorum sana!

Anlayamayan sana
Bilemeyen sana
Duygularımın katiline  yazıyorum

Şimdi attığın Uçurum kenarlarındayım kimliksiz
Düştüğüm ,kaybolduğum,tutupta kaldırmadığın yerdeyim 
Sarıpta sarmalayamadığın bu can'a
Yazık değil mi ? 

Cevaplayamayacağın ne çok soru birikti bir bilsen
Şimdi çık çıkabilirsen işin içinden 
Kırdığın parçaları birleştirebileceğini san 
Sende yanıl biraz 

Hayat yanıla yanıla öğretir acıları bil isterim .
Yine de yanıl ama yanma !
Yine de anla
Sana yazıyorum sana!

S.akın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder