12 Kasım 2014 Çarşamba

Biz seninle hiç upuzun bir caddede elele yürüyemedik
Biz seninle hiç iş çıkışı bir film izleyemedik ,bir tiyatroya gidemedik,birlikte bir simit alıp yiyemedik 
Biz seninle yağmur yağarken denize koşupta birlikte yüzemedik
Çimenlere uzanıpta toprağın kokusunu birlikte içimize çekemedik
Biz seninle çok üşüyüpte bir battaniye altında gizlenemedik
Birlikte bir yemek icat edipte seninle pişirip yemeği unutupta öpüşemedik..
Biz seninle birbirimize seni seviyorum diye bağıramadık avaz avaz 
Hiç kapımızda beklemedik birbirimizin
Hiç kapıdan uğurlayıp birbirimize kapıları açamadık
Biz seninle eşimize dostumuza bu benim yarim diye gösteremedik ,tanıtamadık
Hiç dizimde uyumadın ,hiç göğsünde uyanamadım...
Biz çalan saati durdurupta tekrar sarılıp geri uyuyamadık
Aynı vapura koşupta adalara gidemedik
Biz ikimiz bir odanın rengini birlikte seçipte boyamadık ki 
O odada aşkın sesi nasıl yankılanır dinleyemedik..
Komşularımız olmadı seninle benim
Kapımıza gelenimizi görecek kapımız olmadı ikimizin 
Biz seninle ikimizi bir hayale koyamadık,
Bir hayale sığamayacak kadar büyük,
Birlikte olmaya adım atamayacak kadar küçüktük çünkü...
Biz seninle aile olamadık,
Ben sana çocuklar doğuramadım hiç
Sen çocuklarıma baba olamadın..
Biz ağladığımızı göremedik
Sevinçlerimizi duyamadık
Çünkü Tam yolun başındayken bıraktın ellerimi
Tam sana çok seviyorum diyecekken
Gittin benden
Biz seninle biz olamadık ey yarım kalan yarim..
Kavgalar edemedik ,
Çay demli ,yemek tuzlu ,yüzün asık diyemedik ..
Küs kalıpta bir bakışa barışmak ne bilemedik
Sen oldun !biz olamadık..
Ben oldum !seni bulamadım..
Neyimi özledin sen benim ??
Bütün bunları biz yapamadıktan sonra 
Aklım alıyorsa haram bana geri kalan zamanım 
Neyimi özledin 
Ey olamayan yarim ? 

Sevil Akın 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder