18 Nisan 2015 Cumartesi


Ben mesela ucarim mesela
Yerlere göklere sigamiyorum
Ben mesela ucarim mesela
Yinede senden kacamiyorum

Ben beni bilmezdin o kadar
Darılma bana günahlarima
Bir yalan koydum ben aklıma
Vurdular zincirlere beni
Daldim kurtlar sofrasına
Bir yalan koydum ben aklıma

Oooo fırtınalar esiyor
Arsiz gönül iflah olmuyor

Ayık oldum yine sana
Bu kadar yolun üstünde
Yalnızlık içiyorum
Bu sabahsız gecelerde
Senden vazgeceli sevgilim
Sevdasiz kara kollarında
Bir yalan koydum ben aklima

Oooo fırtınalar esiyor
Arsiz gönül iflah olmuyor
Oooo fırtınalar esiyor
Arsiz gönül iflah olmuyor

Biliyormusun hala aklımda o sözler
Yalanımda benle bu sarkıları söyler
Ben mesela ucarım mesela
Yerlere göklere sığamıyorum
Ben mesela ucarım mesela
Yinede senden kacamıyorum

Oooo oooo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder