13 Ekim 2014 Pazartesi

Hiç

"Bugün, durduğum o boşluğu; arkamda olduğunu sonradan görerek doldurdum.
Ne kadar tuhaf. Habersizdim senin varlığından, birlikte olmayı düşünemediğim bir adam zamanla benim oldu fakat tekrar gitti.
Kader miydi karşılaşmamız yoksa tesadüf mü? Bilemedim.
Bir serin rüzgâr esti önce, sonra o rüzgâra kapılıp gitmeye başladın. Beni de sana savurmasını, arkandan delice sarılmayı öyle çok istedim ki. Yapamadım. 
Artık sana dur diyemem, anla nasıl tükendiğimi, tükettiğini. Bu yüzden sadece arkandan gidişini izledim. Ne yalan söyleyim sen giderken kendimi yanında hayal ettim. Beraber yürüdüğümüzü düşündüm. Güzel günlerdi değil mi? 
Ve sonra yağmur yağmaya başladı. Yoksa benim yerime mi ağladı gökyüzü? O yağmurun altında öyle çok ıslandım ki köşelerin birinden çıkıp kollarının altına alıp koruyacaksın sandım…
Ah, tabi sen kendinden bile koruyamamışken yağan yağmurdan nasıl koruyacaktın ki?"

Küçük kadın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder